6 клас. Завдання на 15.03.2023. Історія. Тема: Імперія Александра Македонського
Шановні учні 6 класу!
На період дистанційного навчання прошу вас самостійно вивчати запропонований матеріал, а також виконувати завдання. Обов'язкови вчити всі визначення.
Звіт вашої роботи відправляти в електронному вигляді на пошту andreevgarage@gmail.com
Питання, які виникають задавати за телефоном 098-262-68-97.
Строк виконання до 16.03.2023 08.00
Тема: Імперія Александра Македонського
Посилання на онлайн-урок -
Прошу опрацювати наданий матеріал і підготувати опис особистості Македонського за наступним планом:
1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?
1.1. Де і коли він народився?
1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
1.3. Як формувалися його погляди?
2. Особисті якості й риси характеру.
2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.
3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
3.6. За що людство пам'ятає цю людину?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?
4.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності? Обґрунтуйте свою позицію.
1.1. Де і коли він народився?
1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
1.3. Як формувалися його погляди?
2. Особисті якості й риси характеру.
2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.
3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
3.6. За що людство пам'ятає цю людину?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?
4.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності? Обґрунтуйте свою позицію.
Прошу давати відповіді за планом без "води", а конкретно та чітко формулювати відповідь.
Виконані завдання у письмовому вигляді надіслати фотодокументом на електронну адресу.
ЗВЕРТАЮ ВАШУ УВАГУ НА ТЕ, ЩО РОБОТИ ПІДПИСУВАТИ СВОЇМ ПРІЗВИЩЕМ ТА ІМ'ЯМ У НАЗИВНОМУ ВІДМІНКУ. РОБОТИ, ЯКІ ПІДПИСАНІ "+", "Колобок", "Миха", "Димас", ".", "Лалашка", "Кожаный микрофон", "Географ" ТА ТОМУ ПОДІБНІ, БУДУТ ВВАЖАТИСЯ СПАМОМ ТА ЇХ АВТОРИ РОЗШУКУВАТИСЬ НЕ БУДУТЬ. ЦЕ ВАШ ДОКУМЕНТ!!!
Комментарии
Отправить комментарий